# 33 - Hamna på löpsedeln

Försökskanin: Malin Thörnblad
Tid: Ett dygn
Utrustning: Expressen
Plats: Växjö
Att hamna på löpsedeln och få känna sig som en kändis i ett dygn kan vara kul. Eller bara extremt pinsamt.
På Växjös gator kunde man se vår försökskanin Malin Thörnblad på bild den 25 december.
Anledningen var för att hon hade åkt en 27 timmars lång taxiresa genom Europa.
- Jag skämdes så extremt mycket när jag fick reda på det, säger Malin.
+ Fick vara med på bild bredvid kändisarna.
- Fick inte skriva några autografer. Skämdes.Ämn
Ämne: Nöje

Försökskanin: Malin Thörnblad
Tid: Ett dygn
Utrustning: Expressen
Plats: Växjö

Att hamna på löpsedeln och få känna sig som en kändis i ett dygn kan vara kul. Eller bara extremt pinsamt.
På Växjös gator kunde man se vår försökskanin Malin Thörnblad på bild den 25 december.
Anledningen var för att hon hade åkt en 27 timmars lång taxiresa genom Europa.
- Jag skämdes så extremt mycket när jag fick reda på det, säger Malin.

+
Fick vara med på bild bredvid kändisarna.
- Fick inte skriva några autografer. Skämdes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0