# 38 - Träffa en kändis

Ämne: Nöje
Försökskanin: Julia Petersson
Kändis: Bamse.
Plats: Gran Canaria, Bahia Feliz.
Alla som läste Bamse-tidningar när de var små räcker upp en hand! Jag gjorde i alla fall det och under min resa på Gran Canaria fick jag chansen att träffa den store barndomasdolen. Den store, starke, honungsälskande björnen. Jag riktigt kände min starka önskan att man var 6 år igen och kunde vara med och leka i Bamseklubben. Tyvärr har man blivit för gammal för sådant nu. Men inget hindrar mig från att ta en idolbild tillsammans med honom. GO JULIA, forever young!!!
+ Fick träffa en barndomsidol, kände mig som 6 år gammal.
- Skämde kanske ut mig en aning, kände mig som en klenis bredvid den starke björnen.
Ämne: Nöje
Försökskanin: Julia Petersson
Kändis: Bamse.
Plats: Gran Canaria, Bahia Feliz.

Alla som läste Bamse-tidningar när de var små räcker upp en hand! Jag gjorde i alla fall det och under min resa på Gran Canaria fick jag chansen att träffa den store barndomasdolen. Den store, starke, honungsälskande björnen. Jag riktigt kände min starka önskan att man var 6 år igen och kunde vara med och leka i Bamseklubben. Tyvärr har man blivit för gammal för sådant nu. Men inget hindrar mig från att ta en idolbild tillsammans med honom. GO JULIA, forever young!!!

+ Fick träffa en barndomsidol, kände mig som 6 år gammal.
- Skämde kanske ut mig en aning, kände mig som en klenis bredvid den starke björnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0