#42 - Gör en kreativ tavla

Ämne: Slöjd


Försökskanin: Sara Sandberg
Utrustning/bra att ha: En tavelram, en papperskasse med ett fräsigt motiv på och en sax.
Betyg: 10/10


Jag hittade en häftig papperskasse hemma som jag tyckte var alldels för fin för att slängas. Kopplade på fantasin, körde till IKEA och inhandlade mig en tavelram och sen var det bara att tuta och köra.
Resultatet blev en Rolling Stones tavla som jag insåg skulle passa suveränt på Julias vägg. Än så länge har den till min glädje sin plats på hennes vägg istället för i soptunnan/garaget/vinden. Måste säga att jag ger den 10/10 toasts.


+ Den blev bättre än jag tänkt mig och Julia blev väldigt glad, vilket gjorde att jag också blev glad.
- Det enda minimala minuset jag kan hitta är att jag är lite avundsjuk på hennes fina tavla. Skulle behållit den själv. Hahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0